با برپایی نمایشگاه مجازی ایران؛ استارتاپ های حوزه دیجیتال و خلاق دستاورد های خود را نمایش می دهد خبرنگاران

به گزارش بازی های اندروید، با شروع فراخوان ثبت نام برای سالن ویژه استارتاپ های نخستین نمایشگاه مجازی ایران، این رویداد به صورت مجازی میزبان فعالان فناور خواهد بود.

با برپایی نمایشگاه مجازی ایران؛ استارتاپ های حوزه دیجیتال و خلاق دستاورد های خود را نمایش می دهد خبرنگاران

به گروه فناوری خبرنگاران، نمایشگاه فناورى اطلاعات و ارتباطات جیتکس رویدادی فناورانه است که با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق به تازه ترین موضوعات و دستاورد های حوزه کامپیوتر و معرفی جدیدترین فناوری های این حوزه می پردازد. در این نمایشگاه که هر ساله با حضور نمایندگانى از کشورهاى مختلف دنیا برگزار مى گردد، بخش ها و رویداد های جنبی گوناگونی از جمله نمایش دستاوردها، نشست های تبادل نظر و کنفرانس ها میزبان هزاران فعال و علاقمند دنیای فناوری اطلاعات می گردد.

حضور استارتاپ های ایرانی در نمایشگاه مجازی ایران

نمایشگاه مجازی ایران با همکاری جیتکس، زمینه را برای حضور استارتاپ های ایرانی فراهم نموده است. این رویداد که از 5 اسفندماه 99 شروع شده و تا 5 خرداد 1400 ادامه می یابد، روز 30 فروردین ماه به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

همچنین وبینار مشترک توسعه و جذب سرمایه استارتاپ های ایرانی در جیتکس فیوچر استارز، 8 اردیبهشت ماه امسال با حضور مجازی فعالان زیست بوم نوآوری برگزار می گردد.

تشکل های بخش خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با هدف توسعه کسب و کار های حوزه خلاق دیجیتال و همراه با پیشرفت های این حوزه، با برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی ایران برگزار می نماید.

با توجه به رونق کسب و کار های دیجیتال و نقش آفرینی این کسب و کار ها در جامعه و استفاده از ابزار های نوین فناورانه، فعالیت کسب و کار ها بر بستر فضای مجازی و حضور در نمایشگاه های مجازی به معرفی این توانمندی ها منجر می گردد.

اولین نمایشگاه مجازی با هدف بهره مندی از نوآوری و فناوری در فرآیند های صنعت نمایشگاهی، رویداد ها و دیدار های تجاری برای بهبود شاخص های مالی، توسعه کسب و کار و گسترش بازار های بین المللی در برگزاری این نمایشگاه مجازی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1104

به "با برپایی نمایشگاه مجازی ایران؛ استارتاپ های حوزه دیجیتال و خلاق دستاورد های خود را نمایش می دهد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برپایی نمایشگاه مجازی ایران؛ استارتاپ های حوزه دیجیتال و خلاق دستاورد های خود را نمایش می دهد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید