برنامه ریزی افزایش بودجه فضای سبز تبریز در سال 96 جهت آمادگی برای تبریز 2018

به گزارش بازی های اندروید، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز تبریز از احتمال افزایش بودجه فضای سبز تبریز در سال 96 خبر داده و گفت: این اقدام در راستای دست یافتن به مقدمات تبریز 2018 است.

برنامه ریزی افزایش بودجه فضای سبز تبریز در سال 96 جهت آمادگی برای تبریز 2018

به گزارش خبرنگاران، محمدحسین حسن زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: توسعه و افزایش زیبایی های بصری فضای سبز تبریز یکی از عمده اقدامات برای استقبال از این رویداد مهم گردشگری است.

حسن زاده با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مهم و در دسترس در زمینه توسعه تبریز جهت پذیرایی از میهمانان و گردشگران بحث فضای سبز شهری است، یادآور شد: در همین زمینه با هماهنگی های انجام یافته توسط شهرداری و شورای اسلامی تبریز بودجه فضای سبز تبریز برای سال 96 تقویت می گردد.

وی با تاکید بر تاثیر شاخص های گردشگری در سایر موضوعات آبادانی و توسعه شهر گفت: امروز شاهدیم که تبریز خیز بلندی به سمت چشم اندازهای مهم بین المللی داشته که این امر قطعاً در توسعه مالی و اجتماعی شهر موثر واقع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز تبریز احداث و توسعه فضای سبز شهری بطور منسجم جهت آمادگی تبریز 2018 را امری ضروری خوانده و اضافه نمود: یکی از چالش های اساسی برای تبریز 2018 موضوع فضای سبز و اهمیت گسترش آن است .

حسن زاده توضیح داد: استفاده از دانش محوری و مدیریت مبتنی بر دانش علوم و تکنولوژی روز در احداث فضای سبز، موجب بروز خلاقیتها و نوآوری های جدید در ایجاد، گسترش و حفظ فضای سبز و نیز ارائه خدمات بهینه به شهروندان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 275

به "برنامه ریزی افزایش بودجه فضای سبز تبریز در سال 96 جهت آمادگی برای تبریز 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی افزایش بودجه فضای سبز تبریز در سال 96 جهت آمادگی برای تبریز 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید