سامانه رفاهی پزشکان افتتاح شد

به گزارش بازی های اندروید، خبرنگاران : صبح امروز با حضور رئیس سازمان نظام پزشکی و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، سامانه رفاهی پزشکان افتتاح شد.

سامانه رفاهی پزشکان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران ، سید شهاب الدین صدر در مراسم افتتاح سامانه رفاهی پزشکان گفت: سازمان های نظام صنفی به طور قانونی شکل گرفته اند و سازمان نظام پزشکی از سابقه حدود 50 ساله برخوردار است اما قوانین آن بعد از انقلاب چندین بار به تصویب رسید. لذا یکی از نمونه های شاخص وگذاری امور به اقشار مختلف که از سیاست های کشور است تشکیل سازمان های نظام صنفی است.

وی افزود: سازمان نظام پزشکی بیش از 220 هزار نفر عضو دارد. همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز حدود 250 هزار عضو دارد لذا از تجربه سازمان نظام مهندسی ساختمان برای راه اندازی باشگاه مجازی استفاده شد و طی چند ماه گذشته جلساتی کارشناسی برگزار و در نهایت مقرر شد تا آحاد جامعه پزشکی نیز بتوانند از تسهیلات این باشگاه مجازی بوسیله روش های الکترونیک استفاده نمایند.

رئیس سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه سازمان نظام پزشکی در کوشش است تا تسهیلات بیشتری را در اختیار پزشکان قرار دهد تا پزشکان بتوانند با فراغ بال بیشتری به ارایه خدمت بپردازند توضیح داد: ثبت نام جامعه پزشکی در سامانه رفاهی پزشکان (به آدرس www.bashgahmed.ir) در طول ایام الله فجر رایگان است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران حوزه سلامت هم می توانند با ثبت نام در این سامانه از تسهیلات آن برخوردار شوند ادامه داد: خدمات مختلف رفاهی و تسهیلاتی نظیر تسهیلات بیمه ای، بانک های مختلف، وام های مختلف، خدمات آموزشی و ... بدون احتیاج به مراجعه حضوری به سازمان ارایه می گردد.

رئیس سازمان نظام پزشکی در بخش دیگر از سخنان خود درباره انتخابات نظام پزشکی و زمان مشخص تکلیف نهایی کاندیداهایی که صلاحیت آنها برای شرکت در این دوره از انتخابات دچار مشکل شده بود، گفت: تا روز 22 بهمن ماه آخرین فهرست تایید صلاحیت شده ها اعلام می گردد. در مجموع صلاحیت حدود 120 نفر در کل کشور با مشکل روبرو شده بود. نهایتا انتخابات نظام پزشکی 4 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

وی همچنین افزود: شاید بتوان مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی را استقلال کشور در تمام ابعاد سیاسی، فرهنگی و ... دانست. اگر در جهان یک نظام مستقل وجود داشته باشد آن هم جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 296

به "سامانه رفاهی پزشکان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه رفاهی پزشکان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید