سلطانی فر: مسابقات کشورهای اسلامی برای ما کاملا جدی است

به گزارش بازی های اندروید، وزیر ورزش و جوانان بر حضور پررنگ رشته های پایه و پرمدال و بانوان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تاکید نمود.

سلطانی فر: مسابقات کشورهای اسلامی برای ما کاملا جدی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر دیروز (چهارشنبه) جلسه مشترک روسای فدراسیون ها با مسعود سلطانی فر و معاونان او به منظور حضور پیروز در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد.

وزیر ورزش و جوانان در ابتدا به اهمیت بالای این بازی ها به لحاظ سیاسی، فرهنگی و اخلاقی اشاره نمود و گفت: این مسابقات برای ما کاملا جدی است. برای شخص من این مسابقات ارزیابی کار روسای فدراسیون ها خواهد بود تا معین گردد چقدر از پیش بینی های مدال درست از آب درخواهد آمد. همچنین در برخی رشته ها مثل کشتی، وزنه برداری و تکواندو حساسیت خاص سیاسی با برخی کشورها داریم که باید در نظر گرفته گردد.

سلطانی فر در ادامه گفت: برای حضور در رشته های پایه و پرمدال و بخش بانوان رویکرد جدی و گسترده ای داریم و تقاضای افزایش سهمیه برای حضور در این مسابقات در رشته هایی مثل شنا، تیراندازی، دو و میدانی و ژیمناستیک و همچنین شرکت کننده های بانو با رویکرد مثبت آنالیز می گردد.

سلطانی فر در خاتمه اضافه نمود: از هر فدراسیونی با توجه به برنامه ارائه شده انتظار داریم. از برخی ها کسب مدال و از برخی ها کسب تجربه مناسب. همچنین ورزشکاران ما به لحاظ اخلاقی باید در این مسابقات نمونه باشند تا بهره برداری فرهنگی و اخلاقی مناسب از این بازی ها داشته باشیم.

در ابتدای این جلسه روسای 17 فدراسیون ورزشی گزارش آماده سازی تیم های خود و پیش بینی تعداد مدال در این مسابقات را به وزیر ورزش و جواانان و محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ارائه دادند.

در این جلسه شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز حضور داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 89

به "سلطانی فر: مسابقات کشورهای اسلامی برای ما کاملا جدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: مسابقات کشورهای اسلامی برای ما کاملا جدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید