صوفی زاده: ملی پوشان اوایل سال آینده به روسیه اعزام می شوند

به گزارش بازی های اندروید، به گزارش خبرنگاران، لیلا صوفی زاده ، رئیس کمیته بانوان در مورد لغو ملاقات محبت آمیز تیم ملی فوتسال ایران و روسیه گفت: فدراسیون روسیه نامه ای را ارسال و اعلام نموده است که زمان ملاقات محبت آمیز در تاریخ دیگری برگزار گردد و بر همین اساس در اسفند ماه امسال که قرار بود دو بازی محبت آمیز با تیم فوتسال بزرگسالان و یک بازی محبت آمیز با تیم زیر 20 سال دختران برگزار گردد، لغو شد.

صوفی زاده: ملی پوشان اوایل سال آینده به روسیه اعزام می شوند

وی در ادامه در مورد برگزاری بازی محبت آمیز مقابل تیم ملی فوتسال چین بیان نمود: اوایل ژانویه تیم ملی فوتسال چین نظر خود را منبی بر قبول نکردن بازی با ایران مطرح نمود. چین به دلیل اینکه پیش بینی نموده شاید با ایران همگروه باشد، درخواست کشور ایران را مبنی بر انجام بازی محبت آمیز رد کرد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون در ادامه گفت:انجام بازی چهارجانبه ایران با کشورهای روسیه، پرتغال و سوئد در اردیبهشت ماه 99 به قوت خود باقی است و تیم فوتسال بانوان ایران با نظر سرمربی و تایید کمیته فنی در این مسابقات حضور خواهد داشت.

صوفی زاده در خاتمه گفت: همچنین پس از اعلام سرمربی تیم برای انجام بازی محبت آمیز، برنامه ریزی های مد نظر صورت خواهد گرفت و پس از مطرح شدن در کمیته فنی، بدون شک اقدامات بعدی برای برگزاری مسابقه محبت آمیز صورت می گیرد .

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 247

به "صوفی زاده: ملی پوشان اوایل سال آینده به روسیه اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صوفی زاده: ملی پوشان اوایل سال آینده به روسیه اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید