مسدود شدن حساب بانکی متهمان ارتباط با انفجار بیروت

به گزارش بازی های اندروید، بانک مرکزی لبنان از مسدود شدن حساب های بانکی رییس بندر بیروت، مدیرکل گمرک لبنان و پنج تن دیگر به اتهام ارتباط با انفجار اخیر در این بندر خبر داد.

مسدود شدن حساب بانکی متهمان ارتباط با انفجار بیروت

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به نوشته روزنامه رأی الیوم، هیئت تحقیق بانک مرکزی لبنان دستور مسدود کردن تمامی حساب های هفت کارمند متهم به ارتباط با انفجار بندر بیروت را صادر کرد.

به همین دلیل، دو منبع رسمی به خبرگزاری فرانسه گفتند که حسن قریطم، رئیس بندر بیروت و بدری ظاهر، مدیرکل گمرک لبنان در میان این هفت کارمند هستند.

طبق سند ارائه شده توسط هیئت تحقیق بانک مرکزی لبنان، پنج کارمند دیگر شفیق مرعی، نایلا الحاج، میشال نحول، جورج ضاهر و نعمه البراکس هستند.

این هیئت مناصب پنج کارمند مذکور را اعلام نکرده است.

در همین حال، قاضی فادی عقیقی، نماینده دولت در دادگاه نظامی در بیانیه ای درباره تحقیقات پیرامون انفجار بندر بیروت بیان نمود: تا به امروز بیش از 18 تن از مسئولین اداره بندر و اداره گمرک و مسئولان بخش نگهداری و اجرایی انبار شماره 12 که حاوی ماده نیترات آمونیوم بوده است، مورد بازپرسی و تحقیقات قرار گرفته اند.

وی فاش کرد: تعداد کسانی که در حال حاضر برای انجام بازپرسی ها و تحقیقات در بازداشت هستند، 16 تن است و دو تن دیگر نیز تحت تحقیق قرار دارند.

،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 674

به "مسدود شدن حساب بانکی متهمان ارتباط با انفجار بیروت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسدود شدن حساب بانکی متهمان ارتباط با انفجار بیروت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید