نخست وزیر ایتالیا برای برگزاری جام حذفی مجوز داد

به گزارش بازی های اندروید، با تأیید بالاترین مقام اجرایی کشور ایتالیا، مسابقات فوتبال در این کشور پس از سه ماه وقفه با انجام بازی های مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا از سر گرفته می گردد.

نخست وزیر ایتالیا برای برگزاری جام حذفی مجوز داد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، پایان دولت ایتالیا به صورت رسمی به از سرگیری مسابقات فوتبال در این کشور مجوز داد.

تیم های فوتبال یوونتوس و میلان امشب (آدینه - به وقت محلی) در استادیوم آلیانتس تورین، بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا را در حالی برگزار می نمایند که ملاقات رفت دو تیم پیش از تعلیق مسابقات به خاطر شروع کرونا در استادیوم سن سیرو یک - یک مساوی شده بود.

با وجود اینکه از دو هفته پیش تاریخ برگزاری این بازی تعیین شده بود، لازم بود که جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا نیز به صورت رسمی موافقت خود را اعلام کند که این اتفاق شب گذشته در فاصله 24 ساعت به برگزار مسابقه رخ داد. به این ترتیب پس از سه ماه وقفه مسابقات فوتبال در ایتالیا، بازی های این لیگ دوباره شروع می شوند.

کونته گفت: من به تازگی بخش نامه ای را صادر کردم که به موجب آن به تمام رویدادهای ورزشی از جمله مسابقات که شامل جام حذفی نیز می گردد اجازه برگزاری پشت درهای بسته و مطابق پروتکل هایی مقرر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داده می گردد.

در همین حال نخست وزیر ایتالیا بیان کرد که رشته های ورزشی دارای تماس های فیزیکی در سطح آماتور همچنان باید منتظر بمانند تا مجوز از سرگیری مسابقات آنها هم صادر گردد.

طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایتالیا، رقابت های سری A از شنبه هفته آینده با برگزاری بازی های معوقه هفته بیست و پنجم مجدداً شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 528

به "نخست وزیر ایتالیا برای برگزاری جام حذفی مجوز داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر ایتالیا برای برگزاری جام حذفی مجوز داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید