هیچ هراسی از رویارویی با رقبای مدعی و عنوان دار ندارم

به گزارش بازی های اندروید، به گزارش خبرنگاران، محمدحسین محمدیان یکی از آزادکاران مدعی تیم ملی است که با وجود جوانی، سالهای پر فراز و نشیبی را در کشتی پشت سر گذاشته است. از چهار سال محرومیت ناخواسته از حضور در تمامی میادین رسمی کشتی گرفته تا بازگشت طلایی و توقف دوباره به دلیل شیوع کرونا، بارها مانع پیشرفتش شده، اما او همچنان برای رسیدن به هدف اصلی اش یعنی المپیک، ناامید و منصرف نشده است.

هیچ هراسی از رویارویی با رقبای مدعی و عنوان دار ندارم

محمد حسین محمدیان با بیان اینکه با وجود تمام این فراز و نشیب ها همچنان باانگیزه و با روحیه است به خبرنگاران گفت: چهار سال تلخ و فراموش نشدنی را پشت سر گذاشتم و به دلیل یک اشتباه از تمامی فعالیت های رسمی کشتی محروم بودم. شاید خیلی از کشتی گیران جای من بودند خواسته یا ناخواسته از این عرصه می رفتند و کشتی را کنار می گذاشتند، اما من ماندم و با تلاش و تمرین شبانه روزی به هدفم تمرکز کردم.

وی شرح داد: خوشبختانه محرومیت من سال گذشته به انتها رسید و اتفاقاً بعد از مدتی تمرین در اردو توانستم نتایج خوبی هم در تورنمنت بین المللی ایتالیا کسب کنم. به عنوان یکی از مدعیان وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد فقط به حضور در المپیک می اندیشم و حتی تعطیلی اردوهای تیم ملی هم مانع تمرین و تلاش من نشده است.

فرزند عسگری محمدیان در خصوص تعویق المپیک گفت: در مجموع می توان این فاصله زمانی را به نفع من دانست. چراکه می توانم در این مدت تمرینات بیشتری انجام دهم و در چندین میدان مختلف داخلی و خارجی کشتی بگیرم. طبیعتاً کسب تجربه می تواند برای من مثمرثمر باشد و به داشته های من برای حضور در المپیک اضافه کند.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت حضور در المپیک، حریفان نامدار و توانمندی را پیش رو دارد گفت: رقبای بسیار سر سخت و عنوانداری در وزن 97 کیلوگرم جهان حضور دارند. البته من سابقه مصاف با برخی از آنها را دارم و هیچ هراسی از رویارویی با آنها ندارم. تجربه ثابت کرده، استرس و هراس از رویارویی با رقبای نامدار می تواند کارایی و عملکرد فنی کشتی گیران را کاهش دهد و آنها را از پیش باخته روانه میدان کند. من به هیچ عنوان تحت تاثیر نام رقبای بزرگ خارجی قرار نمی گیرم و هر چه در توان دارم در برابر آنان رو خواهم کرد.

محمدیان به رقبای داخلی هم اشاره کرد و گفت: البته هنوز سهمیه وزن من در المپیک کسب نشده و باید من یا یکی از مدعیان دیگر این وزن در رقابتهای گزینشی پیروز به کسب سهمیه شود. در گام بعدی یعنی رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک نیز رقبای داخلی خوبی دارم که هر کدام مثل من انگیزه و توان بالایی دارند. به هر حال سودای حضور در المپیک، سختی های خاص خود را دارد که باید تحمل کرد.

این آزادکار مازنی در انتها به تمرینات انفرادی به دلیل تعطیلی اردوها اشاره کرد و گفت: من که مشکل آن چنانی با این موضوع ندارم چراکه در کنار پدرم به عنوان یکی از قهرمانان نامدار کشتی ایران و جهان تمرین می کنم. هر چند که حضور در اردوهای تیم ملی تاثیر بیشتری در فرایند آماده سازی دارد اما همین تمرینات انفرادی هم می تواند تا حد زیادی در ثبات آمادگی روحی و جسمی ما تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگاران، محمدحسین محمدیان، علیرضا کریمی، علی شعبانی، مجتبی گلیج و محمدجواد ابراهیمی از مدعیان اصلی کسب دوبنده وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در المپیک هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 501

به "هیچ هراسی از رویارویی با رقبای مدعی و عنوان دار ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ هراسی از رویارویی با رقبای مدعی و عنوان دار ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید