کرونا کدام مقام های اروپایی را به قرنطینه فرستاد؟

به گزارش بازی های اندروید، ویروس کرونا که به بحرانی عظیم در اروپا تبدیل شده تا به حال دردسرهای زیادی را برای مقامات اروپایی ایجاد نموده و با به قرنطینه فرستادن بعضی از آنها اختلال هایی را در فرایند کار این اتحادیه ایجاد نموده است.

کرونا کدام مقام های اروپایی را به قرنطینه فرستاد؟

با ما سفر کنید و با قیمت تور سفر به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کرونا که به بحران و چالشی سخت در همه دنیا و از جمله اتحادیه اروپا تبدیل شده مقامات اروپایی را هم به حال خود رها ننموده و تا به حال تعداد زیادی از آن ها را به قرنطینه فرستاده و موجب لغو بعضی نشست های اروپایی شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

امروز رسانه های اتریشی گفتند که الکساندر شالنبرگ، وزیر امور خارجه اتریش هم تست کرونایش مثبت اعلام شده است.

این خبر را سخنگوی وزارت امور خارجه اتریش روز شنبه گفت. بر این اساس شالنبرگ فعلا هیچ علامتی از این بیماری را نداشته و در قرنطینه خانگی به سر می برد. یک آزمایش معمول که بعد از ظهر آدینه از وزیر امور خارجه اتریش گرفته شد مثبت اعلام شده است.

به این ترتیب کرونا باعث شد چندین سفر کاری شالنبرگ به کشورهای انگلیس، دانمارک، قبرس و یونان که قرار بود هفته آینده برگزار گردد لغو گردد.

خبرنگار شبکه خبری دویچه وله نیز امروز آدینه گزارش داد فرانک والتر اشتاین مایر رئیس جمهور آلمان به دلیل ابتلای یکی از محافظانش به بیماری کووید-19 خود را در خانه قرنطینه نموده است.

در اولین روز نشست اروپایی اخیر سران اروپایی در بروکسل در روزهای پنج شنبه و آدینه نیز، اورزولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپایی بعد از متوجه شدن مثبت شدن تست کرونای یکی از کارکنان دفترش این نشست را ترک نموده و برای دومین بار به قرنطینه رفت.

هفته گذشته نیز اورزو لا فون در لاین به دلیل ارتباط نزدیک با فردی که تست کرونایش مثبت شده بود به مدت یک هفته در قرنطینه قرار گرفته بود.

نخست وزیر فنلاند هم پس از اینکه فهمید در جلسه ای حضور داشته که در آن یک فرد مبتلا به کرونا شرکت نموده بود، نشست اتحادیه اروپا در بروکسل را ترک و پس از دادن آزمایش، خود را قرنطینه کرد

سانا مارین نخست وزیر فنلاند قبل از اینکه در نشست رهبران اروپا شرکت کند که از روز پنجشنبه شروع شده بود ، در نشستی با حضور اعضای مجلس کشورش حضور داشته است.

این نشست روز چهار شنبه برگزار گردیده که در آن مارین تعامل نزدیکی با تام پکلان داشته است. پکلان از اعضای مجلس فنلاند هست که بعد از این نشست نتیجه آزمایش کرونایی وی مثبت اعلام می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

نخست وزیر فنلاند پس از ترک نشست شورای اروپا آزمایش کرونا داده و خود را در خانه قرنطینه نموده است.

اخیرا وزیر خارجه بلژیک نیز از مبتلا شدن خود به ویروس کرونا اطلاع داد. او گفت که پس از نمایان شدن نشانه های ابتلا به ویروس کرونا، خود را قرنطینه نموده است.

منفرد وبر، رئیس کمیسیون حزب مردم مجلس اروپا و معاون حزب سوسیال مسیحی آلمان هم چندی پیش گفت که به دلیل ارتباط با فردی که تست کرونایش مثبت بوده در قرنطینه قرار گرفته است.

وی ضمن درخواست از همه برای مراقبت از خودشان گفت که منتظر جواب تست کرونایش است.

نخست وزیر لهستان هم اخیرا به دلیل ارتباط با فردی که تست کرونایش مثبت اعلام شده به قرنطینه رفت. وی نتوانست در نشست اخیر سران اتحادیه اروپا در بروکسل که روزهای پنج شنبه و آدینه برگزار گردید شرکت کند.

چندی پیش در اوایل مهر ماه چارلز میشل، رئیس شورای اروپایی هم به دلیل ارتباط با فردی که تست کرونایش مثبت شده بود به قرنطینه رفت و به این ترتیب اجلاس شورای اروپایی به تعویق افتاد.

هایکو ماس وزیر امور خارجه و آلتمایر وزیر اقتصاد آلمان هم در اواخر ماه سپتامبر به دلیل ابتلای دو تن از همکاران شان به کرونا به قرنطینه رفتند. این مسئله سفر ماس به اردن برای ملاقات با وزرای خارجه فرانسه، اردن و مصر را لغو کرد.

در آن موقع نتیجه مثبت تست کرونای همکار یکی از وزیران بازرگانی اتحادیه اروپا که در نشستی در برلین شرکت نموده بودند، وزیر اقتصاد آلمان را هم خانه نشین کرد.

در اولین موج شیوع کرونا در اروپا هم بعضی مقامات اروپایی طعم قرنطینه را چشیدند.

در ماه مارس و در اوایل شیوع کرونا در آلمان، آنگلا مرکل صدراعظم نیز مجبور شد دو هفته در قرنطینه بماند. او در فواصل معین طی چندین روز سه بار تست کرونا داد و با منفی بودن نتیجه هر سه تست، از قرنطینه خارج شد.

بوریس جانسون، نخست وزیر 56 ساله انگلیس، که در ابتدا با قرنطینه و محدودیت های کرونایی به شدت مخالف بود هم در ماه مارس به ویروس کرونا مبتلا شد.

وزیر بهداشت انگلیس هم در همان زمان به کرونا مبتلا شد.

وی به مدت 3 شب در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شد؛ در این مدت دومنیک راب، وزیر خارجه انگلیس، اداره امور را بر عهده داشت.

نیکول پاشینیان، نخست وزیر 45 ساله ارمنستان هم ماه ژوئن و پس از آنکه آزمایش کرونای او و اعضای خانواده اش مثبت اعلام شد، به قرنطینه رفتند.

میشل بارنیه، مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در مذاکرات برگزیت هم اواسط ماه مارس به ویروس کرونا مبتلا شد و در اواسط ماه آوریل فعالیت های خود را از سر گرفت.

وزیر فرهنگ فرانسه به همراه دو معاون وزیر دیگر هم از جمله مقام های فرانسوی هستند که به کرونا مبتلا شده اند.

موج دوم کرونا اخیرا با افزایش چشمگیر مبتلایان جدید در بسیاری کشورهای اروپایی شروع شده و بعید نیست که در روزها و ماه های آینده تعداد بیشتری از مقامات اروپایی را خانه نشین کند و اختلالات بیشتری در فرایند کار و مسئولیت آن ها ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 791

به "کرونا کدام مقام های اروپایی را به قرنطینه فرستاد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا کدام مقام های اروپایی را به قرنطینه فرستاد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید