ایلان ماسک 6 میلیارد دلار برای برطرف گرسنگی می پردازد

به گزارش بازی های اندروید، تهران (پانا) - ایلان ماسک ثروتمندترین فرد دنیا که حالا ثروت او از 300 میلیارد دلار هم فراتر رفته است، گفت حاضر است 6 میلیارد دلار از ثروت خود را برای برطرف گرسنگی در دنیا بپردازد.

ایلان ماسک 6 میلیارد دلار برای برطرف گرسنگی می پردازد

به گزارش سی ان بی سی، ایلان ماسک ثروتمندترین فرد دنیا که حالا ثروت او از 300 میلیارد دلار هم فراتر رفته است، گفت حاضر است 6 میلیارد دلار از ثروت خود را برای برطرف گرسنگی در دنیا بپردازد.

ایلان ماسک که ثروت او به لطف رشد سهام تسلا و اسپیس اکس، تنها در امسال 140 میلیارد دلار افزایش یافته است در پاسخ به یکی از مقامات سازمان ملل که گفته بود یاری 6 میلیارد دلاری از سوی یکی از ثروتمندترین افراد دنیا می تواند به ریشه کن کردن گرسنگی در دنیا یاری کند گفت که مایل است این پیشنهاد را در نظر بگیرد.

هفته گذشته دیوید بیسلی، رئیس برنامه دنیای غذای سازمان ملل متحد در مصاحبه با سی ان بی سی گفته بود حالا زمان آن است که فوق ثروتمندان پا پیش بگذارند و به 42 میلیون نفر که واقعاً در صورت یاری نکردن از گرسنگی خواهند مرد، یاری نمایند. او معیناً از ایلان ماسک و جف بزوس، ثروتمندترین مردان دنیا نام برد.

ایلان ماسک در پاسخ به توییت یکی از کاربران که گفته بود 6 میلیارد دلار تنها 2 درصد از ثروت خالص اوست گفت اگر مؤسسه برنامه دنیای غذای سازمان ملل دقیقاً معین کند که چطور این 6 میلیارد دلار مشکل گرسنگی دنیای را حل می نماید همین حالا سهام تسلا را می فروشد و این کار را انجام می دهد.

او در توییتی که در دنباله این توییت آمده است گفته است برنامه سازمان ملل باید شامل یک حسابرسی شفاف و اوپن سورس باشد تا همه عموم ببینند این پول دقیقاً صرف چه چیزی می گردد.

چند ساعت بعد آقای بیسلی از سازمان ملل در پاسخ به ایلان ماسک نوشت: 6 میلیارد دلار مشکل گرسنگی دنیا را حل نمی نماید اما از ناپایداری سیاسی دنیا و مهاجرت های گسترده جلوگیری خواهد نمود و به 42 میلیون نفری که در معرض مرگ از گرسنگی هستند یاری خواهد نمود.

ماسک در پاسخ از او خواست به صورت شفاف بودجه حساب اقتصادی سازمان را برای عموم مردم منتشر کند و طرح هزینه کردهای پیشنهادی خود را با جزئیات اعلام کند. او با کنایه گفت: روشنی آفتاب چیز جالبی است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1395

به "ایلان ماسک 6 میلیارد دلار برای برطرف گرسنگی می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک 6 میلیارد دلار برای برطرف گرسنگی می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید