بایدن را به بلواسکای راه نمی دهند

به گزارش بازی های اندروید، ایسنا نوشت: جو بایدن در میان 1.9 میلیون کاربری است که در فهرست انتظار برای ورود به شبکه اجتماعی نو بلو اسکای (Bluesky) هستند اما فعلا هیچ سیگنالی از این که رئیس جمهور آمریکا به زودی به این پلتفرم وارد می گردد، وجود ندارد.

بایدن را به بلواسکای راه نمی دهند

حساب رسمی بلو اسکای خاطرنشان کرد به علت این که این اواخر تحت آزمایش بتا نهاده شده است، سیاست فعلی این شبکه اجتماعی این است که نمی تواند سران کشورها را در مرحله بتا بپذیرد.

در این پست آمده است: این شرکت، قدردان اشتیاق همه در ارسال دعوتنامه هاست اما از این کاربران خواسته است پیش از دعوت از چهره های برجسته، به تیم توسعه خبر دهند.

در میان جدیدترین رقیبان توییتر، بلو اسکای از سوی جک دورسی، یکی از موسسان و مدیرعامل سابق توییتر راه اندازی شده است و در حال حاضر بیش از 60 هزار کاربر دارد که شامل الکساندریا اوکازیو کورتز، نماینده جمهوریخواه آمریکا است.

بیشتر بخوانید:

  • راز شگفت انگیز قطره اشکی به محکمی فولاد / عکس

  • مار مرگباری که خود را به موش مردگی می زند!/ عکس

  • تلسکوپ اینشتین در نقشه راه اروپایی ها نهاده شد/ عکس

کاربران بلو اسکای با انتخاب یک عکس، نام کاربری و نام دامنه، حساب کاربری ایجاد می نمایند و پس از ایجاد حساب، می توانند پست، پست مجدد و پاسخ به کاربران دیگر را ارسال نمایند. یک تب جست وجو برای یافتن افراد دیگر وجود دارد و پلت فرم افرادی که در شبکه کاربر وجود دارند را برای دنبال کردن، پیشنهاد می نماید.

تایم لاین بلو اسکای به دو فید تقسیم می گردد که شامل پست کاربرانی است که یک حساب دنبال می نماید و بخش Whats Hot است که محبوب ترین پست ها را نمایش می دهد. برخلاف بیشتر اپلیکیشن های مشابه، بلو اسکای قابلیت ارسال پیغام مستقیم یا هشتگ ندارد. بلو اسکای یک پلتفرم غیرمتمرکز است که به معنای عدم ذخیره سازی اطلاعات کاربران در سرورهای متعلق به یک شرکت است. با این حال، کاربران بلو اسکای در هنگام ورود به پلتفرم، احتیاج به انتخاب یک سرور ندارند.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، بلو اسکای تنها چند روز پس از این که ایلان ماسک خاطرنشان کرد خرید 44 میلیارد دلاری توییتر را تکمیل نموده است، نسخه آزمایشی بتای خود را راه اندازی کرد و یک لیست انتظار ایجاد کرد که اکنون به حدود دو میلیون نفر نفر رسیده است. اما هنوز معلوم نیست چه زمانی این سایت کامل در دسترس همه قرار می گیرد و لیست انتظار آن حذف می گردد.

58321

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1402 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1759

به "بایدن را به بلواسکای راه نمی دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن را به بلواسکای راه نمی دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید