تقدیر از برگزیدگان سومین دوره جایزه دکتر ابریشم چیان در دانشگاه گیلان

به گزارش بازی های اندروید، به مناسبت روز دانشجو و به همت بنیاد خیرین و معاونت آموزشی دانشگاه گیلان از برگزیدگان سومین دوره جایزه دکتر ابریشم چیان در دانشگاه های گیلان و علوم پزشکی تقدیر شد.

تقدیر از برگزیدگان سومین دوره جایزه دکتر ابریشم چیان در دانشگاه گیلان

به گزارش گروه استانهای خبرنگاران، به مناسبت روز دانشجو و به همت بنیاد خیرین و معاونت آموزشی دانشگاه گیلان از برگزیدگان سومین دوره جایزه دکتر ابریشم چیان در دانشگاه های گیلان و علوم پزشکی تقدیر شد.

احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان ضمن تبریک روز دانشجو از تمامی دانشجویان و اساتیدی که در دو سال اخیر شکل جدیدی از آموزش را تجربه کردند تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد در دوران پساکرونا هم آموزش الکترونیک مکملی برای آموزش حضوری باشد.

رئیس دانشگاه گیلان در ادامه از خانواده دکتر ابریشم چیان مخصوصاً مهندس محمدرضا ابریشم چیان و محمد قدیمی نماینده خانواده ابریشم چیان به صورت ویژه تشکر کرد.

رضی بانی بسیاری از کار های خیر صورت گرفته در دانشگاه نظیر تجهیز آزمایشگاه ها، تکمیل کتابخانه ها و ایجاد فضای سبز و کاشت نهال را دکتر ابریشم چیان دانست و اهدای جایزه به استعداد های برتر دانشجویی را یکی از برترین اقدامات مرحوم دکتر ابریشم چیان برشمرد. دکتر رضی اهدای جایزه به استعداد های برتر را شکل وزینی از حمایت دانست که اثرگذاری بالایی دارد و باعث ایجاد انگیزه در پژوهشگران جوان می گردد.

شایان ذکر است در این مراسم فرهاد شیرینی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گیلان و مرتضی رهبر معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به ارائه توضیحاتی پیرامون چگونگی انتخاب پژوهشگران برتر پرداختند.

شایان ذکر است، توسعه دانشکده ادبیات و علوم انسانی به متراژ 7300 مترمربع، ساخت ساختمان کلاس ها به یاد فرزند زنده یادش به مساحت 3400 مترمربع و اهداء کتابخانه شخصی خود با 2 هزار جلد کتاب از جمله کار های خیرخواهانه زنده یاد دکتر ابریشم چیان در دانشگاه گیلان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1445

به "تقدیر از برگزیدگان سومین دوره جایزه دکتر ابریشم چیان در دانشگاه گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از برگزیدگان سومین دوره جایزه دکتر ابریشم چیان در دانشگاه گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید