صیامی: با وجود اختصاص تمام بودجه به فدراسیون دوومیدانی، باز هم به ما یاری شد، به 70 ورزشکار و مربی حقوق می دهیم

به گزارش بازی های اندروید، رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: فدراسیون دوومیدانی پیش از حضور من، اعتبارات کامل خود را از کمیته ملی المپیک دریافت نموده بود، اما صالحی امیری به ما هم یاری کرد.

صیامی: با وجود اختصاص تمام بودجه به فدراسیون دوومیدانی، باز هم به ما یاری شد، به 70 ورزشکار و مربی حقوق می دهیم

هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره افتتاح سالن دوومیدانی در استان اردبیل و شرایط این سالن گفت: روز سه شنبه یکی از بهترین سالن های دوومیدانی ایران افتتاح شد. این سالن 6 هزار متر مربع پیست تارتان دارد و از امکانات خوبی از جمله صندلی تماشاگر به تعداد 2 هزار نفر و ... بهره می برد. این سالن ظرفیت برگزاری مسابقات بین المللی را دارد و قطعاً در صورتی که تارتان مربوط به بخش وارم آپ و همچنین بعضی نقاط دیگر تکمیل شوند و استانداری و اداره کل ورزش اردبیل نیز پای کار بیایند، می توانیم میزبانی رقابت های قهرمانی آسیا را بر عهده بگیریم.

وی درباره بودجه دریافتی از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گفت: باید از صالحی امیری رئیس کمیته المپیک تشکر کنم که نسبت به دوومیدانی عِرق خاصی دارد و در چند ماه اخیر یاری های زیادی نموده است. پیش از حضور من، فدراسیون دوومیدانی اعتبارات کامل خود را از کمیته المپیک دریافت نموده و شاید حتی بیشتر از مبلغ مصوب نیز گرفته بود، اما صالحی امیری به فدراسیون جدید هم یاری کرد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: سلطانی فر، علی نژاد و صالحی امیری به دوومیدانی یاری زیادی نموده اند و این حمایت به دلیل آن است که احساس می نمایند خوب کار نموده ایم. همچنین مسئولان وزارت ورزش قول داده اند 2 میلیارد تومان برای تجهیز استادیوم آفتاب انقلاب اختصاص دهند تا شرایط خوبی در این مجموعه ورزشی فراهم گردد.

صیامی مطرح نمود: در حال حاضر به نزدیک به 70 ورزشکار و مربی حقوق می دهیم و همین مسئله بخش قابل توجهی از بودجه فدراسیون را به خود اختصاص می دهد. علاوه بر احسان حدادی و حسن تفتیان که در آمریکا و فرانسه تمرین می نمایند، تعداد دیگری از دوومیدانی کاران نیز در جزیره کیش و تهران تمریناتشان را ادامه می دهند. کوشش ما این است که با یاری بودجه ای که دریافت می کنیم، شرایط خوبی را برای ورزشکاران به وجود بیاوریم و آنها آماده باشند.

وی اظهار داشت: تقویم سال 1400 دوومیدانی نیز آماده شده و کوشش خواهیم کرد با یاری مسئولان و جذب اسپانسر همه موارد ذکر شده در این تقویم را عملی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1000

به "صیامی: با وجود اختصاص تمام بودجه به فدراسیون دوومیدانی، باز هم به ما یاری شد، به 70 ورزشکار و مربی حقوق می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صیامی: با وجود اختصاص تمام بودجه به فدراسیون دوومیدانی، باز هم به ما یاری شد، به 70 ورزشکار و مربی حقوق می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید